Merhaba arkadaşlar ben 27 haftalık gebeyim fakat sürekli ansızın bir den bire baş donmesi oluyor ve yarım saat kendime gelemiyorum tansiyonum düşüyor bu durumu yaşayan varmı aramızda ilk gebeligimde böyle şeyler yasamadim tansiyonumun düştüğünu bilmem ama bu gebeligimde yaşamadigim her şeyi yaşadım sizinde böyle oluyor mu