Elzemm_ ben bundan 4 sene önce şehirde yaptım memnun kaldım çünkü daha önceki dogumumu Mars’a da yapmıştım resmen eziyet ve işkence idi ama şehir de özel hastane gibi rahattım korona zamanına denk gelmeme rağmen memnun kaldım suan tekrar hamileyim 38+3 şehirde yapmayı düşünüyorum giden memnun kalanlar var rabbim iyilerle merhametliler ile karşılaştırsin hepimizi