Merhabaaa öncelikle sağlıkla kavuşun inşallah 😍 ben de 37+4teyim 3 gün sonra doğumum var ama dediğiniz gibi 3-4 gündür o kadar belirgin ve sert hareketleri var ki .. normalde uzanırdım hareketsizken hareket ediyor mu diye meraklanırdım 3-4 gündür iş yaparken, yatarken her anımda kıpır kıpır ben de merak ediyorum nedenini 🙈 sanki hemen çıkmak istiyormuş gibi