Glsmzkn Uzaman doktor doğum ücretini bilen? Şuan Türkiye’ye gidiyorum ve çok pahalı oldu doğumada az kaldı en azından esenlerin ücretini öğrenip ona göre düşüneceğim ilk doğumumda da öyle yaptım hep Türkiye’ye gittim yakın diye doğuma esenler Medipol e
aycatutall6121 Glsmzkn normal doğum 16-19 arası sezeryan 34 zorunlu sezeryan 24-27 arası diye biliyorum
HazelSeren Glsmzkn ocakta zamlı fiyat başlıcak canım benımde doğumun martta oraya başlıcam ocakta şimdi gıtsen eskı fiyattır doğumun ne zaman
Mervealya1992 aycatutall6121 mdipl esenleri soyluyor diğer medipoly degıl 19 sezeryan fiyatı o kesind notmeli bılmıyorum
yeni_anne2 aycatutall6121 10 gun önce arkadaş sezeryan doguma 20 bin verdi medipol hastanesinde esenler de
Glsmzkn yrncgl aslı çoskun Şevket çok iyi biri çok memnunum aslında çok ilgili bişey olunca mesaj falanda atabiliyorum
Serap5561 Bende sordum yakın zamanda benim doğumum nisan başı fiyat vermediler ocakta değişik fiyatlar dediler
Emel0108 Serap5561 ben pazartesi sezaryen evraklarimi hazirlamaya gidicem kizlar bi sorarim yeni fiyatlar ne durumda diye bilgi verirlerse size yazarim
Glsmzkn Emel0108 Emel0108 aradım aslında cevap vermediler çalıyor bakmıyor muhasebe diye kapatıyorlar bana ters gidemiyorum 2 yaşında bir oğlum daha var sorar yazarsanız çok sevinirim