Busrademm sen daha bi sure daha istedigin gibi yatabilirsin aslinda, gobegin ciktikca ya da rahatlik durumuna gore yuz ustu ve sirt ustu yatmayi bi sure sonra birakicaksin zaten, evet sol kan akisin en saglikli oldugu taraf ama saga yatilmaz diye bise yok, buyudukce bebis sag sol idare ediceksin😉