Karanfil_
Yaa gerçekten mii aslında regl gecikmesinin bekleyip kanı bugün vermiş olsam beta direk 54 deyip sevinicektim. Daha sonra devam eden tahlillerde artış olursa bunu farketmezdim.
Böyle olduğunu bilmiyordum kızım da geç döllenme ama normal artmıştı.
İçime su serptiniz valla Rabbimde sizin içinize ihtiyacınız olanı versin.