Kızlar biraz önce lavaboya gittim. Çok afedersiniz taharetlenirken elime sümüksü bişe geldi. Çektikçe uzadı. İlk gebeliğimde 38. Haftada sarımtırak gelmişti nişan demişlerdi. Bu şeffaf renkli kokusuz du. Serçe parmağının yarısı kadar bişe. Acaba nişan olabilir mi? 29+0 haftalık tam daha çok erken böyle birşey görünce korktum baya. Korkudan mi stres mi yaptım bilmiyorum ama sanki kasığım biraz ağrıyor