2busra ben sezaryen doğum yaptım ancak normal yapan iki arkadaşım kullandıklarına ve ise yaradığını söylüyorlar. Duası filan da oluyormuş, arkadaşlarımdan biri nasıl yaptı bilmiyorum ama diğeri evde bekleyen birine halası mı ne öyle bir şey ona yaptırmış hastaneye götürmemiş, yanınızda kimse olmayacaksa doğumda siz de öyle yapın bence