Kızlar sabah kadın doğum doktoruna gidicem. 17. haftaya girdim. Kontrol, bebeğin kilosu, cinsiyet ve ikili testin sonucu fln için gidiyorum. Hepsine bakacağız inşAllah. Ertesi gün sağlık ocağına kan vermeye gidicem kan ilacı vericekmiş ordada bebeğin kilosuna bakacaz. Yani kısaca 17. haftada bunlardan başka ne var? Kadın doğum doktoru benden kan tahlili fln alır mı çünkü iğnede kötü oluyorum da. Tok gideceğim birde o yüzden çünkü 1 saat hastane yolumuz var.