Hilalikooo Sağ kasığım bildiğin batıyor dikelemiyorum ara ara geliyor normal mi bu doğurmuyorum demi cok küçük daha doğuramam
dika Hilalikooo merhaba geçmiş olsun benim de kasıklarda ağrım var batma gibi vajinamda da aynı bende korkuyorum hastaneye gitmeye yatış veriyor doktorum dikkat ediyroum bakiyroum kaç dakikada bu ağrı oluyor çoğalırsa hastaneye mutlaka gidin
iremarsln37 Hilalikooo 34 olduk bugün. Aynı ağrıyi bugün yaşadım iki üç defa oldu. Ama ben bugün dışarıda ayakta çok vakit geçirdim ona bağlıyorum…
Samberf Hilalikooo bende 33. Haftamda bunun için gitmiştim hastaneye bişy çıkmamıştı tabi benm ikiz olduğu için tedbir amaçlı gittim yoksa doğum sancısı değil yani biliyordum
Hilalikooo dika iremarsln37 Bacaklarıma vuruyor sızı sonra geçiyor biraz duruyor sonra tekrar hastaneye gitmek istemiyorum belki abartıyorumdur bilmiyorum korkuyorum da
dika Hilalikooo içinizin rahatlamak için gidin ne olur ne olmaz diye ben ciğer geliştirici vurdum erken doğum riskim var sancılarım da nts de çıkıyor ben şimdilik gitmiyoum geçmezse sabah gidicem
Hilalikooo Samberf dika Kızlar geçti şükür daha iyiyiim muhtemleen evhamımdan oldu biraz yürüyüp duşa girsim çok daha iyiyim
DamlaSnmez dika bende sizinle aynı durumdayım 32. Haftada ciğer geliştirici vuruldum tek doz yarın 35 haftalık olucam ağrılarım çok fazla oluyor ama yatış korkusundan gitmek istemedim bu haftaya kadar dayandım yarın kontrolüm var bakalım. Şiddetli bi bel ağrım var rahmim de kasılmalar oluyor ve kalçam da ağrı hissediyorum yürümekte zorlanıyorum ama ara ara geliyor bunlar bel ağrısı hariç o sürekli var. İnşallah zamanında önce gelip bizden ayrı kalmaz bebişler
dika DamlaSnmez Allah yardımcınız olsun inşAllah doktor ne dedi bugün gittiniz mi benim de haftaya kontrolüm var 34 haftalık olacam evet ya yatış korkusundan gidemiyorum idare ediyorum bu sancıları nasip ben 2 doz oldum ciğer geliştirici sanki ondan sonra bende bir ağırlık oldu sizde de oldumu inşAllah vaktinde sağlıkla kucağına alırsın bende aynı şekilde 🤲🏻
H-Tass Benimde şuan kasıklarımda sancı var ve uyutmuyor yatırmıyorda. Oturmak istiyorum oturunca da vajinama sancı giriyor. Gaz olduğunu düşünüyorum ama yine de biraz panik yaptım sanki
H-Tass Benimde erken doğum riskim vardı 28. Haftada sancım başladı 1 cm açılmam oldu hastanede yattım 3 gün durdurdular sancımı şuan 34+1 im
Luna93 Benimde her yerimde resmen agri var, ne bu anlamlandiramiyorum, belim, sirtim, karnim…. Bitigim
Betusmsr 33+2,deyim bugün sabahtan beri benim kasıklarımda ağrı var yuruyemiyorum erken gelmesin bebeğim korkuyorum