Ress Selam kızlar hamilelikte göbeğiniz kaçıncı haftada belirgin olmaya başladı ben 6. Haftadayım biraz çıkmaya başladı gibi hissediyorum gerçi biraz da hazımsızlık var 🙈
seyma0661 Ress bende 6.haftada göbeğim var sanıyordum asıl göbek 20.haftadan sonra çıkıyormuş 😂 ilk zamanlarda gözüken gaz, şişkinlik vs şuan 26.haftadayım aşırı büyük değil minnoş tatliş bişey oldu
Esmaagl Satisati hayır bu yalnış bi bilgi göbeğin kendini belli etmesi kişiden kişiye değişir 26 haftada başlamaz 21. Haftalarda detaylı ultrasona gidildiğinde bile göbek baya kendini göstermiş vaziyette olur genel olarak 15. Haftadan sonra hissedilir ve fark edilir
Ress seyma0661 Şeymacım cevabın için teşekkürler inşallah sağlıkla alırız kucağımıza benim ilk gebeliğim bu an için çok bekledim her şeye seviniyorum göbeğim çıktı diye de heyecan yaptım 🥹😃
seyma0661 Ama ne kadar geç çıkarsa o kadar iyiymiş bende başta hemen gözüksün istiyordum ama görselin dışında ağrılar, kıyafetlerin olmaması, yatamama gibi sorunlar eklenince yavaş büyüsün istiyorum 🤣
seyma0661 Ress 2-3 haftada bir karnının fotoğrafını çek ilerleyen haftalarda anlarsın farkı 😂 sağlıkla gelsin yavrularımız 🩷