Nazsuuu biz yirmi günlükten beri doktor önerisi ile probiyotik kullanıyoruz, onun sayesinde muhtemelen hiç kabızlık yaşamadık mama yediği halde. Mama hipp combiotic kullanıyorum, probiyotik de velavit gibi bir şey idi adı, doktorunuza danışıp deneyin bence siz de