Bende 35+0 oldum geçenlerde doktoruma sordum sezeryan olacağım için ne zaman yapılacak diye o da 38-39 arasında yapıyorum gününü ona göre ayarlarız dedi yani buna göre 1-7 Ocak arası olacak. Tahminen sizinki de 27 Aralık ile 3 Ocak arası olur ama her doktorun görüşü farklı da olabilir doktorunuzla konuşabilirsiniz