1 kaybı 1 acil serklajlı 7 yaşında oğlu ve doğuma 6 günü kalan biri olarak yazıyorum oğlumda sürecim çok kötüydü hep yattım acil olduğu için yatalak hasta gibi bir WC dışında hiç kalkmadım şuan bu hamileliğimde tedbir amaçlı atıldı 14. Haftada şuan 37 olduk doktor haftaya ameliyat için gün verdi ve ben çok rahat bir gebelik geçirdim yatmadım okula gidip geldim oğlum için marketine gittim hatta avmlerde felan gezdim pikniklere gittim sadece kendimi yormadım eğilmedim ani hızlı hareketten kaçındım hamdolsun buralara geldim bir daha aynı şeyleri yaşama korkusu bana 7 sene çocuk yaptırmadı umarım benim gibi bekleyen üzülen yıpranan bütün anneler bu yazım sizlere şifa olur herşeyden öncesi motivasyon herşey beyinde bitiyor ben mutlu sona yaklaştım umarım sizde yaklaşın 😊😊