Merhaba arkadaşlar bugün biotinidaz eksikliği için araştırma hastanesine gittik bebeğimden önce 3 tüp kan aldılar idrar aldılar sonra genetik doktoruna gittik oda 1 tüp kan aldılar bebeğimden ama bizden almadılar eşim ve bendinde alınması gerekmiyormuydu sonuçlar 2 ay sonra çıkacakmış bize ilaç başladılar günde 1 tane çok korkuyorum ya hastalık çikarsa diye başına gelen varmi topuk kanında çıkıp sonra temiz gelen