Zehra333 Şimdi sağlık ocağından çıktım kan ve idrar verdim gebelik varmı diye yarın sabah çıkacak dua edin bana da ne olur 😔
Elizveannesi Zehra333 sonuca siz de bakabilirsiniz saat 4ten sonra. İnternetten bakabilmeniz için barkod vermediler mi?
Keremeral Zehra333 Benimde bat 30 ocak hala regl olmadım idrar testi yaptın dün negatif biraz daha beklicem inşallah gebesindir ben de 10 ekimde kürtaj oldum 3 aylıkken:(
Zehra333 Öyle yapacağim internetten bakacağım dakikaları sayıyorum şu an adliyede 😂😂 savcım evrak veriyor aklım kan testinde