Kaannur İyi günler kızlar idrarda lökosit yüksekliği yaşayan var mı acaba nasıl geçti deneyim ve düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız
Mavi_rella Kaannur benim geçen hafta 45hpf lökosit çıkmıştı monurol verdiler 1 haftadır su içiyorum 3 litre günde hala geçmedi. Vajina da yanma ve sızı oluyor. Progestan kullanıyorum ondan mı yoksa hala enfeksiyon geçmedi mi bilmiyorum cuma günü randevum var. Çoo zorlanıyorum sızlıyor 😔😔
123gyb Kaannur benimde bugün lökosit yüksek çıktı ama enfeksiyona dair hiç bir belirtim yok yarın doktoruma gideceğim
sezerats Kaannur anlam veremediğim şekilde benimde son 2 tahlilde 17 ve 22 lökosit çıktı, asla bi belirtim yok sık idrara çıkma dışında 😌 monurol kullandım, nioli yağının da faydasını gördüm doktorunuza danışabilirsiniz siz de yağı
Gulsahkaya36381 Su anda bende ayni yanma ve kasinti yasiyirum yarin gidicem doktora sanirim enfeksiyondan oluyor kasik agrisi filanda yasadiniz mi acaba
Kaannur @123gyb bende de yüksek çıktı nasıl tedavi olur bilmiyorum bebişlerimize birşey olmasında hayırlısıyla pazartesi günü randevum var zaten
Kaannur @Mavi_rella inşallah sağ Salim alırız da kucağımıza idrar yolu enfeksiyonu tehlikeli diyorlar ama Rabbim bize yardım etsin inşallah
12betul Kaannur bende de çıktı hem de baya yüksek tek kullanımlık şase verdi dün akşam onu içtim ama pek fayda yok onu da içilince kaşıntı yapıyor bildiğim için travazol de yazdırmıştım onu sürdüm . Tahlilimi sağlık ocağında yaptırdım . Sonuç kağıdımı aldım yarın randevum var kadın doğumcuma göstereceğim bakalım . Ama harbiden çocuktan çok bu enfeksiyon insanın yaşam kalitesini düşürüyor . Hep pis hissediyorum kendimi . Sık iç çamaşırı değiştiriyorum günlük banyomu yapıyorum ama o akıntı hissi beni çıldırtıyor
hamislikmii Antibiyotik kullandım bol su ama tekrarlıyor yani maalesef gebelikte en sık yaşadığım şey enfeksiyon ya da kaşıntı vs oldu
Paronayanne Kaannur benim yüksekti ama devamını söyleyip moral bozmak istemem kuzum ihmal etme . Antibiyotik verirlerse kesinlikle kullan. Enfeksiyon daha zararlı