Selam hanımlar 29+3 haftalık hamileyim. Ikinci kizim olacak inşallah. Son günlerde ozellikle akşamları yemekten sonra geçmeyen bi şişkinliğim var. Geceleri hic uyuyamiyorum bu sebepten dolayı. Yattığımda nefesim daraliyor. Var mi benim gibi olan mide ilaci kullaniyorum ama pek fayda etmiyor oda. Onerisi olan var mıdır?