98eda98 Normalde 11 haftaya giriş yapmam gerekiyordu ama 8+3 olduk bu bi sorun değil dedi doktor ama hep düşündürüyor
AlyaAlara 98eda98 Benim geç döllenme. Normalde bu hafta , 40 hafta olmam lazım ama 36+6yım şu an . Gayette sağlıklıyız çok şükür 🤲🏻 Düşünme bunda doktorun dediği gibi bi sorun olmaz. Spermin keyfi gelmemiş yumurta da naz yapmış biraz beklemişler 🤭😁
GizemKoyuncu Normalde sat 8 Mart geç döllenme olduğu için doktorum 15 mart olarak güncelledi ve bu şekilde ilerledik gelişimi olması gerektiği gibi her şey yolunda şükür