Smyye92 AyEr ben doktoruma belirttim ve çok normal almışsın dedi ve her ay için 2 kilo alabilirsin dedi bakalım 🤔
SafaMerve Girne12 bende 1bucuk aldm normal dedi dr hatra iyi bike dedi doğumda zorlanmaSn böyle devam ederse dedi
Deletedmom00251 AyEr yok artık maşallah😂😂😂 bende yerim herhalde ama tutuyorum kendimi çok kiloluyum çünkü😂
Anacsevgidolumelek Deletedmom00251 kac kiloyla kaldiniz ben de kiloluyum kac haftaliksiniz 3 ayligim 1 kilo almisim bu daha iyi gunlerim mi yoksa 😂