deryabilir34 kuzum bence bekleyin benimde nstde sancılarım tam 37 haftada çok çıktı hatta 28. haftada erken doğum riskim vardı hastanede bile yattım iki gün ciğer geliştirici falan yapıldı benim son haftalarda kaşıntım çok fazlaydı doktorum 37 de kontrole gittiğimde sancılarında çok fazla alalım bebeği kaşıntılarında geçer rahatlarsın dedi
ben de daha annem gelmedi olmaz hafta sonu gelecek o zaman alalım dedim 😂 bebeğimi 38+1 de aldım kucağıma bir hafta bile dursa kar kardır daha bi büyür gelişir tabi senin doktorun öyle uygun görmüş sağlıcakla alırsın kucağına inşallah
**not: bebeğim gebeliğin başından beri makat gelişti bir türlü dönmemişti her halükarda sezaryendi yoksa sonuna kadar beklerdim