Kolik annesi olarak söylüyorum 3 ay burnumuzdan gelmişti doktor ne verdiyse denedim fayda etmedi en son başka bi doktora gittik o da MAFLORu(turuncu renkli olan) önerdi çok gazlıysa sabah 5 akşam 5 damla ver rahatlar demişti gerçekten de öyle oldu sonra rahatlayınca günde 3 damlaya düşürmüştüm