Busraa41 gamzeoktay @Meltem2910 İkiz anneleri, bende ikiz bekliyorum bir kız bir erkek. 🩷💙 Kaçıncı haftada doğum olacak, muhakkak sezaryen mi dedi doktorunuz?
Meltem2910 Busraa41 ben suan daha 20.haftamdayım doğum için doktorum daha erken dedi normalde olabilir sezeryan da kesin sezaryan olucak diye bir şey söylemedi nasıl gelmek isterlerse sağlıkla o şekilde gelsinler ☺️
gamzeoktay Busraa41 benim ilkim yani oğlumda sezeryan oldu o sebepten kesin ve plasenta previa denildi böyle olunca net sezeryan kac haftada bilmiyorum ama benim ağrılar şimdiden basladi
Aselll2021 Yasomenn ben hep özele gittim canım devlet genelde 16 haftadan önce söylemiyor ama erkekse zaten 12 haftada belli ediyor. Bu arada aysel değil asel😬🤣🙈
buse006 Mehmeteren-ve-defneninannesi 26 dan selamlar bir oğlum vardı şimdide bir kızım oluyor 🥰Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Sevulyy Meltem2910 benimkide kız Nisan anneleriyiz galiba 🥰 sağlıkla gelsinler. Giyim olarak neler almayı düşünüyorsunuz?
Meltem2910 Sevulyy evet sağlıcakla gelsinler ☺️ ben giyim olarak çoğu şeyi hallettim genel olarak hep takım tarzı aldım 0-3 ay aldım bir de ekstradan 0-1 ay aldım biraz hastane çıkışları en çok kullanılan takımlar oluyormuş genelde o tarz alışveriş yaptım