Zeynepp29 Gamzeeadnx 38 +6 ne bi belirti var ne başka bir şey öylece bekliyorum ve beklemek çok stresli 😁
Dilekdamla Normal de 14 Aralık’ta doğması gerekiyordu 37 haftalik 23 Kasım da doğdu ❤️ 16 günlüğüz 🤲🏻
Deebg Dilekdamla sağlıkla büyütün kac kilo doğdu kuvöze girdi mi bebişiniz benimde doğum 37. Haftada olacak korkuyorum biraz
Gamzeeadnx Kocbuse65 bir bn gün alamadım hala ya🥲 geçtiğimiz hafta doktor yoktu anestezi muaynesi faln yapıldı. Perşembe gidicem inşallah artık gün verirde kendimi ayarlarım 2. Sezeryan korkuyom sanırım hala 🥲
Beblj 14gun sonra kavuşacağız inşallah ama inanın daha takatim kalmadı. Dizlerim agriyo topalliyorum artık çok yoruldum 😥
Gamzeeadnx Beblj bel ağrısından yürüyemiyorum gece uykusu yok 1 aydır 🥲ama çabuk ta geçti diyorum sanki hamilelik🥲 doğurmak istemiyorum sanki karnımı seviyorum çok hoşuma gidiyor ama bakıyom günler de kaldı gelmesine🥲
Gamzeeadnx guhoglu Zeynepp29 bide gününü tamamladı ondan sonra sı çok sabırsız bizler🥲 ilk gebeliğim 40+6 da doğum yaptım bekle bekle yok gelen giden yok 40+6 da gece 3 te suyum geldi sancım başladı işte ama kilosundan dolayı sezeryana alındım 🤣
Gamzeeadnx Semra__ bende 2. Olacak endişeliyim korkuluyum nasıl doğacak bu çocuk🥲 ilkinde de aynı oldu çok korkuyordum ama bi anda bitti 5 dk gibiydi sanki ama yine korkuyom
Gamzeeadnx Mervenurrrr32 normal doğumlu olanlar artık bebeğin keyfini bekleyeceksiniz ben’de kızımı bekledim gelen giden yok ilk gebeliğim. 40+6 oldu gece 3 te suyum geldi sancım başladı ama kilosundan dolayı sezeryana alındık🥲
Zeynepp29 Gamzeeadnx benim de ilk gebeliğim aşırı stresliyiö bu yüzden 😁 ve gerçekten taşımak zorlaştı iyice
Mervenurrrr32 Gamzeeadnx bekliyoz zaten napalm başka sadece ağırlaştım iyice gece uyuyamıyorum onun dışında bi sorun yok kaç kiloydu ki