Kızlar mide bulantı ilacım bitmek üzere doktor randevuma daha çok var. Yarın aile hekimine randevu aldım doktorumun yazdığı bulantı ilacı aile hekimi yazar mı. Mağlum reçetesiz alınca çok pahalı reçeteyle çok uyguna geliyor hatta kabul ederse 2 kutu yazmasını rice edicem. Çünkü bulantı hapı kullanmazsam zor geçiyor günlerim. Sizce yazar mı bilginiz var mı