Bende 28+5 teyim. Beşik bebek arabası ve yenidoğanın neredeyse tüm ihtiyaçlarını aldım. Kendim içinde pijama takımı ve lohusa takımı aldım. Emzirme için gerekli ürünleri almam gerekiyor doktorumla henüz doğum hakkında konuşmadık. Bu çatı muayenesi ne zaman yapılıyor bilginiz varmı?