Doktora gidemedim sonuç fişi bitmişti sonucumu gösteremedim ve ayın 23 ünde randevum var o zaman kadar bi daha gitmeyeceğim daha önce yaptırıp bilgi sahibi olan var mı internette çok farklı sonuçlar çıkıyor anlamadım 100 lük olanın sonucu farklı 50 lik olanın sonucu farklı
Ben 75 lik yaptırdım
Açlık 100
- Saat 166
- Saat 90 dı nasıl normal mi acaba