Gzd1212 Beybyi benim saat 10daydi 9da biraz kahvaltı yaptım. 9.40 gibi çikolata yedim. Bide tuvalete girecebilir miyim demiştim aşırı sıkışmadıysan girme dediler. Mesane biraz dolu olması daha iyi oluyormuş
ArasMom__ Beybyi benim bugün vardı gittim çok şükğr çok güzel geçti bebeğim olduğundan bile hareketliydi aç olmama rağmen bile 😀😀