Sedalina2020 Merhaba hanımlar 2. Gebeliğimi yasıyorum doktor hissedersin artık hareketlerini dedi ama hic hissetmiyorum 🥲cok üzülüyorum kesin hissetmemmi lazımdı. Diğer gebeliğimin üstünden 5 yıl gecti hic hatırlamıyorum bile🥲
Hanniballl Sedalina2020 yani normalde ilk gebeliklerde 20. Haftadan sonra hissedersiniz deniyor, benimde ilk gebeligim öyle hissettim.. İkincide daha erken hissedilir diyorlar ama illa hemen hissedeceksiniz diye birsey yok bence daha önelisi bebeğin sağlığı 😊 bebeginiz saglikli olsun elbet 2-3haftaya hissetmis olacaksiniz 🌸
metemom_ Sedalina2020 hayır bu sizin karın kaslarınıza bağlı bir durum 24. Haftada hisseden bile var içiniz rahat olsun
Senanur07 Sedalina2020 ben 19 haftalığım hiç hissetmedim bugün dr kontrolüm vardı hissetmiyorum normal mi diye sordum. Normal 20 den sonra hissedersin dedi
kucukzm_ Sedalina2020 benim ikinci gebeliğim 21. Haftada hissetmeye başladım Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🌸🤲
Sedalina2020 Hanniballl ay inşllh bir iki haftaya hissederim🥲hic bir belirti olmayınca iyimi nasıl diye merak ediyorum ister istemez🙂
Hanniballl Sedalina2020 Doktor bebeginiz sağlıklı diyorsa fazla takılmayın mutlaka eninde sonunda hissedeceksiniz 😊 daha 18 hafta erken bile 20. Haftanin ilk gunu hissettim ben minik bi histi kelebek kanat cirpiyor gibiydi
Sedalina2020 Senanur07 ay iyi ozman cok sevindim doktor bana bugün yarın eli kulagında hissedersin dedi tık yok daha😀😀
Mucize2 BM’de 18 haftaya girdim bugün üstelik ikiz,içimde korkular neden hissetmiyorum bişeymi var diyorum daha önce sanki hissediyordum ama birkaç gündür tık yok üstelik 3. Gebeliğim:( yarın domt randevum var herşey yolundadır inşallah
Annebebek000 Mucize2 saglikla kucaginiza alin insaAllah bende yarin tam 18 +0 oluyorum tek bebise hamileyim ama hala arada pit diye hisseder gibi oluyor 4 5 gundur hissetmiyorum Size doktor ne dedii normal mii acaba bebegin gelisimi hareketlerii suan icimde cok endise varr