Kizlar ilk bebegimi zorunlu sezaryenle dunyaya getirmistim (gebelik kolestazi) oyuzden simdi tekrar sezaryen olucam 1 ocakta kismetse doktorum 36. Haftada gel evraklarini hazirlayalim ki ocak zammindanda etkilenme dedi. Şimdi sorum şuki eşimle birlikte mi gitmem gerekir imza vs istiyolarmi yoksa ameliyata girmeden hemen oncemi aliyolardi eş imzasini hatirlayamadim neredeyse 4 yil olucak ben ilk dogumumu yapali 😊 Eşim ona gore izin alicak oyuzden soruyorum yakin zamanda yaptiran var mi?