Merhaba hayırlı olsun bende ilk çocuğumda hamile olduğumu öğrenince çok detaylı araştırma yaptım hastane hastane gezip doktor paket araştırdım en çok içime sinen Ulviye hoca oldu onunla başladım ki bende referans üzerine gitmiştim ilgisi alakası her mesajıma soruma cevap vermesi naifliği ve en önemlisi normal doğum anı bana o güveni vermesi herseye yetti şuan ikinci gebeliğim yine ulviye hocaya gidiyorum alt komşum ve üç arkadaşım daha yönlendirdim hepsi çok memnun kaldı karşı komşum sevgi hocadan takipli doğum yaptı memnun kalmadım dedi alakasız dedi kuzenim yetkin hocadan memnunum dedi tabi bu işler birazda kişinin beklentisi ve isteğiyle alakalı ben mesela hiç kapılarda beklemedim her muAne beklentimi karşıladı ilk kızımda gece12 de kanamam olmuştu bir damla direk hastaneye geç geliyorum demişti o günün nöbetçi doktoruna bırakmadı bile benim için bu çok önemli mesela genel olarak çok memnunum 10 çocuk doğursam yine o güvenle ben ulviye hocayı seçerdim