Hzlyksl bence iyisine denk gelmemişsiniz, ben devletteki doktorlardan çok memnunum. Birşeyini göremediler diye 3 doktor 40 dk inceledi 11. Haftalık bebeğimi.2 haftada bi de düzenli çağırıp emin olmak için yine 2-3 kişi girip bakıyorlar. Riskli gebelikte, normal gebelik takipteki doktorum da çok ilgili, başından savmıyor. Çocuğu iyice inceleyip öyle kaldırıyor,