Nraltnk 1 kürtaj 1 kimyasal tecrübem var 5 aydan sonra test yaptım şiddetli kaşık ve göğüs ağrım var normalde reglim ayın 11i normal kaset testte sonuç böyle çıktı ne dersiniz
Nraltnk Tbsra95 önceki gebeliklerimde de çok aceleci davrandım çok erken öğrenip üzüldüm yine aynı olmasından korkuyorum
Tbsra95 Nraltnk bununla alakalı doktora git bence neyin var öğren ve hemen kan testi ver o zaman canım aklına hemen kötüyü cağırma
isimsiz19 Nraltnk ederim tabii ki birbirimize duacı olalım inşallah bende yarın kürtaj olucam ne yazıkkı 11 haftalığım sağlıkla kavuşun🙏❤️
Nraltnk Tbsra95 gittim gittim doktor kontrolündeyim zaten bir sorun olmadığını söylemişti 2 aydır folik asit kullandım etkisi olmuştur inşallah
Glsmcglr Var gibi ama daha çok yenii emin olmak istersen bir tane daha yapmalisin ya da hemen kan testi yaptir gozun aydinnnn
Nraltnk Glsmcglr çok teşekkür ederim ama bu sefer sanırım sabırlı olmayı öğrenip biraz beklemek istiyorum