Momiesss Ya bir kac gundur geceleri yatarken sirt agrim ve nefes darigom var birde aksamlari sanki midemde baski var o kadar şiş hissediyorum ki daha bebek alt tarafta nasil boyle yukari baski oluyor sor nefes aliyorum benim gibi olan var mi
Aysezey Momiesss bende 18 deyim özellikle akşam yemeklernden sonra nefes alamıyorum. Kan ilacı kullanıyomusunuz
Aleyysss000 Bende öyleyim doktor bu haftalarda artık bebek hızlı hızlı büyüyecek ondan olabilir demişti ama
Momiesss Aysezey evwt kullaniyprum valla simdi bile böyle midem tas gibi yatamiyorum hile cok zorlaniyprum ya daha cookk zaman var ve bu durum articak mecbur nasil dayanicam bilmiyorum
Aleyysss000 Momiesss hangi tarafa yatınca daha çok oluyor ben sola yatamıyorum mesela sende de öyle bir durum var mı
Momiesss Aleyysss000 valla ben hicbir tarafa yatamiyorum her taraftan ayni oluyor benim yastigimi da yukselttim yok olmuyor ya tovbe tovbe
Aleyysss000 Momiesss hamile yastığı almayı deneyin o beni biraz rahatlatıyor başka hiç birşeyde yatamıyorum zaten illa o olacak