Momiesss Ya bir kac gundur geceleri yatarken sirt agrim ve nefes darigom var birde aksamlari sanki midemde baski var o kadar şiş hissediyorum ki daha bebek alt tarafta nasil boyle yukari baski oluyor sor nefes aliyorum benim gibi olan var mi