İlkinde başıma ne geleceğini bilmediğim için çok rahattım ama şu an böyle değilim her gece rüyalarımda dogumu görüyorum doktorumu görüyorum, ilk doğum hikayemi yazıp atmıştım buraya, baya da kolay ve rahat geçirmişim ama asla hatırlamıyorum, sürekli beynimin içinde kötü düşünceler var. Doğum sonrasından asla korkmuyorum ama o esna, ilk çocuğumu dışarı bırakmam, ameliyathane ortamı başıma ağrı girip çıkıyor dengemi kaybedecek kadar oluyorum. Ne yapmam ne düşünmem lazım bilmiyorum