Ben 5. Gün olmuştum çok şaşırmıştım erken bekliyordum ama bu kadar da değil hatta korktum da ama normal dediler hatta embriyolardan son haber gelmemişti bile ama şükür 18 kasımda transfer oldum pozitif haberini aldım şuan kanamam çok fazla var adet gibi resmen kese bebek oluşmuş kanama alanı var ondan korkuyorum bu süreçler zor Rabbim yardımcımız olsun