Merhaba hanımlar. Yenidoğan bebeğin kulağına ismini kim okur? Benim bildiğim bir aile büyüğü bunu yapmalı fakat bir hocanın bunu yapması doğru mu? Konulan ismin Kuranda geçmemesi halinde illa ki Kuranda geçen bir ismin kulağa okunması mı gerekiyor? Yani kulağına okunan isim kuranda geçmeli ama normalde konulan isim farklı bir isim de olabilir diye bir duyum aldım. Sizde böyle bir durum var mı?