26 haftalığım benimde göğüslerim büyüdüğü için bir kaç tane normal sütyen aldım normal onlar. Ama H&M’den 2 tane emzirme sütyeni aldım onlar çok rahat. Doğumdan sonra da kullanayım diye emzirme sütyeni aldım sürekli kullanıyorum. Daha fazla büyür diye daha çok alamadım doğuma yakın 2 tane daha alırım 🌸