23+3 teyim ultrason a göre 4-5 gün geride hatta tek göğsümde fark ettim önce nemlilik baktım biraz sağar gibi sıktım sarı ağız sütü gelmiş hatırlayamıyorum ama erken değil mi acaba erken doğum riskim var da haberim mi yok akşam akşam aklıma takıldı bildiğiniz doğum sonrası ağız sütü başına gelen var mı