Kralereeed Öğlen ve akşama doğru ufacık bir şey bile yesem karnım kocaman oluyor ve aşırı gergin hissediyorum karnımı çok ağır geliyor halbuki açım bu yüzden yemekte yiyemedim bunu yaşayan var mı
Mavi_rella Kralereeed benimde öyle oluyor ben 30.haftadayım midem hemen şişiyor normal ama bebek yukarıda olduğu için baskı yapıyor diye düşünüyorum cuma günü randevum var sorucam doktora.
User658383839 Kralereeed 🙋🏼♀️ bende bu durumdan ötürü kötüyüm 24 haftalığım ama dediğiniz gibi öğlen başlıyor karnımın sertleşmesi akşama davul gibi 😮💨😮💨
Mavi_rella Kralereeed taşınma işlerinden unuttum size yazmayı kusura bakmayın sordum bebek büyüdükçe mideye baskı yaptığı için az yesekte hemen rahat ediyormuş bizi. Gavıscon yada çiğneme tableti rahatlatır dedi bana bide bol yürüyüş 🤗
Elifsari12345 Benim 28-29. Haftadan beri hep şişlik ve sertlik var. Şuan 34+1 im hala devam ediyor. Az yorulsam hemen sertlik oluyor. Rahim büyümesi dedi doktorum olabildiğince dinlen dedi.