duyguerdgnak Kızlar 29 kasımda yumurta takibii için dr gittim sol dan yumurtlamsın yumutlama dönemindesin dedi o günü değerlendirdim ama ayın 3 ünde afedersiniz yumurtlama akıntımı gördüm iki kere mi yumurtladım anlamadım ki bilgisi olan varmı