Kızlar doktorlar hamile olduğumuzu öğrendikten sonra folik asit ya da vitamin desteği veriyor onu ne kadar kullanıyorsunuz? Kimi doktor ilk 3 ay kimisi doğuma kadar kullanın diyor. Bir de ek olarak kan ve d3 vitamini kullanıyorum ben. Sizin doktorlarınız nasıl düşünüyor bu konuda?