Tam 2 sene 2 ay oldu gebelik isteyeli ama malesef olmadı arada dış gebelik ve kimyasal gebelikte oldu bu süreçte iki çatlatma iğnesi oldum malesef onlardan sonuçsuz okdar yorucu ki bu süreç .benim bi oğlum var çoğunuz bitane var bu kadar kendini üzme diyebilir ama 2.çocuğu nezaman istedim ozman birsürü hastalık çıktı başıma pcos haşhimato tiroit nodüller sürekli git gel bu ayda bi hafta gecikti bi umut vardı ama gene olmadı galiba yoruldum ve artık olmayacağını düşünüyorum 😓kusura bakmayın şöyle bir içimi dökesim geldi😭