Bugün 38.haftamıza başladık ve Dr çatı muayenesi yaptı.Yumuşama var ama rahim ağzı kapalı açılma yok dedi.Nst de 35-45 arası sancı değerleri…Açılma olması için ne yapmalıyım kızlar bu konuda bilgisi olanlar lütfen yazar mısınız?Hergün pilates topuyla egzersiz yapıyorum,squat yapıyorum 100 tane kadar. Ananas,hurma,adaçayı 36+6 dan beri düzenli yiyip içiyorum.Göğüs uyarımı yapıyorum,olabildiğince hareketliyim.Bunlar dışında bildiğiniz,duyduğunuz bişey varsa paylaşır mısınız?Bide rahim ağzının henüz açılmamış olması normal mi sizce?Primrose yağını fitil olarak kullanmamı da önerdi açılmayı hızlandırır yırtılmayı engeller dedi. Ama eşim biraz vesvese yapıyor doğuma yakın enfeksiyon vs olmasın diye bitek onu yapmadım.Kullanan oldu mu aranızda?