01Suna01 Selam kızlar tam 17 gün gecikmem oldu evde test yapmadım kan verdim bugün yarın sonuçlarını alicam ama beta hcg 1000 yazıyor sizce hamile miyim??
seyma0661 01Suna01 hayırlı olsun baya hamilesiniz 🥹 0-5 arası negatif sayılıyor, 5 ve üzeri hamilelik 🥰
-Mina- 01Suna01 hayırlı olsun hamilesiniz 🤩 2-3 güne kesenizi görecek kadar iyi sonucunuz 🌸 umarım sağlıkla ilerler 🌸
TugceOrak 01Suna01 hamilesin canım hayırlı olsun. Artışı takip etmek için 2 günde bir aynı yerde tekrar kan ver
Erkekannisi2 01Suna01 hayırlı olsun canım benimde iki oglum var , 16 gun gecıkmem var , gecıkmenin 4. Gunumu 2. Gunumu hatırlamıyorum test yaptım ozaman negatifti , suan bilmiyorum bu gecikme günlerinde belirtilerin nelerdi ? Agrıların oluyormuydu ?
01Suna01 -Mina- Çok teşekkür ederim aslında İnternet’en baktım ama emin olamadım sizlere sormak istedim 💐
01Suna01 TugceOrak Çok teşekkür ederim canım benim inşallah isteyen herks bu güzel duyguyu yaşar 2 tane oğlum var 9 yıl korundum bakalım artık hayırlısı ve sağlıklı olur inşallah hersey
01Suna01 Erkekannisi2 kasık ağrılarım ve göğüs uçlarında ağrım çok vardı evet ben evde test yapmadım direk kan testi yaptım çünkü tam olarak emin olmak istedim inşallah sizde en kısa zamanda hamile kalırsınız