okuyananneeeee Yaklaşık 15 haftalık hamileyim ve burnum tuhaf bir şekilde akşamları kızarıyor şişiyor ve yanma hissi yaşıyorum.Yalnızca akşamları böyle oluyor, bir çözümü var mı acaba
Pinar06- okuyananneeeee benimde burun içimin sistiginl hissediyorum nefes de darlık yaşıyorum estetik olduğu için görüntüde bir şey yok ama içi şişiyor
couleurcerise Ödem oluyordur ama çok erken bunun için, tuzlu şekerli yiyorsunuzdur bir de bol su içip hareket edin.
okuyananneeeee couleurcerise zeytin ve bitter çikolata yemiştim gün içinde ondan dolayı mı ödem oldu acaba normalde midem bulandırıp için çok bir şey yemiyorum zaten ama
Benanne13 Haftamdayım çok kilo aldım şuan burnum kocaman şişti 😅 sürekli şiş geziyorum bana garip gelmiyor ama birilerinin çektigi fotografları görünxe oha bana nolmus diyorum 🤣🤣🤣
okuyananneeeee Benanne13 ben daha erken haftayım ilk kez böyle bir şey oldu gündüz de bir şey yoktu birden akşam olunca tövbe yarabbim dedim 🤣