Melekyeni ilk 3 ay çok önerilen bir meyve değil düşüğe sebep olduğunu söylüyor bazı doktorlar ama sizi rahatlatacak bir sürü yiyecek var onları deneyin isterseniz amaç sadece şişkinlikse tabi ama aşırı canınız çektiği için istiyorsanız minnacık tadımlık yemekte bir zarar var mıdır bir doktorunuza danışın derim.