Deleted33000 evet söyledim hatta 2 hafta önce de böyle olmuştu gebeliğin başında acaba bu hormona mı alerjim var benim bilemedim dedim ilacın kullanma talimatında bunlar yaşanırsa acile gidin yazıyordu ondan riske atmak istemedim, doktorum da ağızdan ya da fitil demedi sadece rahim ağzında damarlar genişlediği için böyle kanamalar olabiliyor demişti bende fitil olarak kullanmaya çekindim ne bileyim tırnağım denk gelir bişey olur yine kanama yaşamayım diye düşünmüştüm sonuçta ağız yoluyla da alınıyor bide anneme işte eczacı kuzenime de sordum hepsi ağızdan al diyince bide günde bir adet kullanıcam ben çok riskli durum yok ondan