nurdaneg0716 Yodik yani bence o yaşadığınız sorun gebelikle alakalı değildir midede şişkinlik hiç duymadım heleki nefes dalacak şekilde
Papatyaleylaaa Yodik bende de var artı olarak gaz sorunum var sürekli gece rahat yatamıyorum bu yüzden 🤦♀️
Melekyeni Yodik evet eskiden olsa Yeşilçay sirkeli su çok iyi geliyordu ama şuan onları içemiyorum maalesef
Papatyaleylaaa Yodik 7+3 riskli gebelik olduğu için hareket te edemiyorum çoğunlukla ya uzanıyorum ya oturuyorum o yüzden bagırsaklarım da çalışmıyor 🥲
Cnsl9802 Bendede aynı sanki taş yutmuş gibiyim gece uyurken bile uyanabiliyorum sırt üstü yatınca nefes alamıyo gibi hissediyorum normalmiş ama hepsi 🥰
Yodik Cnsl9802 teşekkür ederim normal olduğunu duyunca daha bi rahatlıyo insan Allah razı olsun 💓 sağlıkla alın kucağınıza
Yodik Papatyaleylaaa aynı hafta ve aynı günüz 🥹 çok geçmiş olsun, dilerim ki sağlıcakla alırsın bebeğini kucağına bu günlerde geçicek inan olurmu ❤️❤️